اثبات؟!!!!


روزي دختري از پسري که عاشقش بود پرسيد : چرا مرا دوست داري ؟ چرا عاشقم هستي ؟

 

پسر گفت : نمي توانم دليل خاصي را بگويم اما از اعماق قلبم دوستت دارم

 

دختر گفت : وقتي نمي تواني دليلي براي دوست داشتن پيدا کني چگونه مي تواني بگويي عاشقم هستي ؟!!!!

 

پسر گفت : واقعا دليلش را نمي دانم اما مي توانم ثابت کنم که دوستت دارم

 

دختر گفت : اثبات؟!!!! نه من فقط دليل عشقت را مي خواهم . شوهر دوستم به راحتي دليل دوست داشتنش را براي او توضيح مي دهد اما تو نمي تواني اين کار را بکني !!!!

 

پسر گفت : خوب ... من تو رو دوست دارم چون زيبا هستي
دليل عشق...



چون صداي تو قشنگه.

چون جذاب و دوست داشتني هستي

چون باملاحظه و بافکر هستي

چون به من توجه و محبت مي کني

تو را به خاطر لبخندت دوست دارم

به خاطر تمامي حرکاتت دوست دارم

 

دختر از سخنان پسر بسيار خشنود شد

 

چند روز بعد دختر تصادف کرد و به کما رفت

 

پسر نامه اي را کنار تخت او گذاشت

 

نامه بدين شرح بود :

عزيز دلم !!!تو رو به خاطر صداي گيرايت دوست دارم ..... اکنون ديگر حرف نمي زني پس نمي توانم دوستت داشته باشم

دوستت دارم چون به من توجه و محبت مي کني ...... چون اکنون قادر به محبت کردن به من نيستي نمي توانم دوستت داشته باشم

تو را به خاطر لبخندت و تمامي حرکاتت دوست دارم ..... آيا اکنون مي تواني بخندي ؟ مي تواني هيچ حرکتي بکني ؟ ...... پس دوستت ندارم

اگر عشق احتياج به دليل داشته باشد در زمان هايي مثل الان هيچ دليلي براي دوست داشتنت ندارم

 

آيا عشق واقعا به دليل نياز دار؟

نه

و من هنوز دوستت دارم . عاشقت هستم



نظرات شما عزیزان:

لاله
ساعت11:05---14 اسفند 1390
سلام،مرسی که به من سر زدین،وب خیلی قشنگی دارین،پستای جالبی گذاشتین، مخصوصا همین مطلبی که درباره اثبات عاشقی گذاشتین.خوشحال میشم بازم به من سر بزینید. منتظرتونم.
با اجازه شمارو لینک میکنم.


mohammad
ساعت21:33---10 اسفند 1390
سلام عزیزم خیلی زیبا بود به منم یه سر بزن خوشحال میشم منتظرتم یادت نره ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, 21:26 |- یه عاشق دلشکسته -|


ϰ-†нêmê§