چشات


چشات آرامشی داره که تو چشمهای هیچ کی نیس


                    میدونم تو قلبت به جز من جای هیچ کی نیس


چشات آرامشی داره که دورم میکنه از غم


            یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم کم کم


تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی


                       خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی


تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی


                 تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی

از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام


                               تا جون بگیرم با تو باشی امید فردا هام


از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام


                               تا جون بگیرم با تو باشی امید فردا هام

چشات آرامشی داره که پا بند نگات میشم


                 ببین تو بازی چشمات دوباره کیش و مات میشم

بمون و زندگیم رو باز با نگاهت آسمونی کن


                      بمون و عاشق من باش بمون و مهربونی کن


تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی


                       خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی

تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی


                 تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی


از بس تو خوبی میخوام باشی تو کل رویاهام

 



نظرات شما عزیزان:

غریب اشنا
ساعت13:42---16 دی 1391
شعرات خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, 23:57 |- یه عاشق دلشکسته -|


ϰ-†нêmê§